Update van de stichting Stop5GNL:
Op 13 maart jl. hebben we alle gemeenten een brief gestuurd om ze op de hoogte te stellen van het kort geding dat we aanspannen tegen de Nederlandse overheid om zo 5G te stoppen. Ook informeren we de gemeenten in de brief over een aantal recente (inter)nationale ontwikkelingen op dit gebied.
Wij vinden het belangrijk dat gemeenten op de hoogte zijn van deze ontwikkelingen – waaronder ook moratoria op 5G in een aantal landen en gemeenten – en zij nogmaals op het hart gedrukt worden dat er wel degelijk gezondheidsrisico’s zijn bij blootstelling aan EMV en 5G in het bijzonder en het om die reden absoluut onverantwoord is 5G uit te rollen. Het is van groot belang dat gemeenten deze ontwikkelingen bij de besluitvorming betrekken, want uiteindelijk hebben zij de wettelijke taak de gezondheid van de inwoners te beschermen. Verder lezen…
In een klein landje aan een koude zee was eens een tovenaar die een magische drank had gebrouwen. Het drankje was goddelijk, onweerstaanbaar lekker en in hoge mate verslavend. Als dat op de markt zou komen, was hij welzeker binnen de kortste keren multimiljonair. Er zat slechts één nadeel aan: het geheime ingrediënt was vergif. Het zou ieders gezondheid langzaam en ongemerkt slopen. Dus was de vraag: hoe dit te verkopen?
Vandaag heeft 