Afgelopen week was in het nieuws dat de stad Brussel haar stralingsnormen gaat verhogen omdat de uitrol van 5G anders niet mogelijk zou zijn. Net zoals ze in 2013 deden toen de normen de uitrol van 4G belemmerden.
Uiteindelijk blijken de economische belangen (€) en ‘het koploper willen zijn’ steeds maar weer opnieuw zwaarder te wegen dan de bescherming van onze gezondheid. Waarom wordt er niet geluisterd naar de vele onafhankelijke wetenschappers en artsen uit meer dan 70 landen die de overheden dringend oproepen om te stoppen met 5G? Verder lezen…
Wat een goed nieuws! Een rechtszaak aanspannen tegen de Nederlandse Staat kan dus wel degelijk succesvol zijn. Urgenda had geëist dat de overheid er voor moet zorgen dat de uitstoot van broeikasgassen in 2020 met minimaal 25% moet zijn teruggedrongen. En gisteren heeft het gerechtshof in Den Haag hen, ook in het hoger beroep,
Het Antennebureau is een relatief onbekend voorlichtingsorgaan van de overheid dat voor informatie over zendmasten benaderd kan worden door burgers en gemeenten. Het Antennebureau liet het bureau SAMR onderzoek doen naar de informatiebehoefte van de bevolking over antennes.
Een jury in de Amerikaanse staat Californië heeft Monsanto veroordeeld tot het betalen van een
Gelukkig komt elektrogevoeligheid steeds vaker in het nieuws. Afgelopen vrijdag
Afgelopen week heeft staatssecretaris Mona Keijzer het
Deze week
Donderdag viel in de Volkskrant te lezen dat ‘